Thursday, May 8, 2014

ERZİNCANLI BLOG YAZARLARI BULUŞMASI





07.05.2014 - Çarşamba


Erzincanlı Blog yazarları olarak sevgili Yağmur İpar'ın Erzincana gelmesi dolayısıyla toplandık...


Harika bir öğlen arası geçirdik...Bol muhabbetli,neşeli , samimi bir buluşma oldu...


Kahvehandaydık...





Sevgili Yağmur -yemeksohbetleri


Sevgili İlkay- 3 Prenses


Sevgili Birsen- Birincisin


Sevgili Tülin-Tülinhobievi


Sevgili Beste- pembemutfakönlüğü


soldan sağa doğru;Yağmur,İlkay,Birsen,ben ve adaşım Tülin









Beste ile tanışamadım işe yetişmek için erken ayrıldım aralarından... 


Sol baştaki Beste...





harika kahveleriyle ünlü kahvehanda menengiç kahvesi ve dibek kahve içildi... 





Kahveler şık sunumu , elma suyu ve mini browni eşliğindeydi... 





Arkadaşlarıma birer sabun  hediye ettim peçete dekupajlı kuş desenli . 





Kayısı tabağı da ikramım oldu...


Çok mutlu ayrıldım gerçekten...Herkesin mutluluğu da yüzünden okunuyordu...Daha sık buluşalım diyerek sözleştik...

No comments:

Post a Comment