Wednesday, February 19, 2014

küçük şeyler...hoş anlar...





kucuk seyler hos anlar 1


zero limit adlı kitabı okuyorum çok çok beğenerek devam ediyorum..gerçi beğensem de kitap okuma olayında çok yavaşım çok...


kucuk seyler hos anlar 2


bu arada patili ojelerimi de göstereyim...yapmaya yaptım da kuruyana kadar çok sıkıldım ama...






kucuk seyler hos anlar 3
mehmet bana bu şirin gece lambasını almış çok hoş her renk oluyor yanarken...bi de bu saati...


kucuk seyler hos anlar 4
taşlı saat istiyordum...çok beğendim...


kucuk seyler hos anlar 5
bu sigaralığı kardeşime yapıp hediye ettim...bu eldiveni de yeğenim tatlım elçinime hediye edeceğim...


kucuk seyler hos anlar 6
bu da pudingim...


kucuk seyler hos anlar 7
evet bu hafta da böyle geçti.


kucuk seyler hos anlar 8


sevgiyle kalın

No comments:

Post a Comment