Sunday, February 16, 2014

örgü koltuk şalı modelleri

Merhaba sevgili site okurlarimiz. Bugunku yazimiz örgü koltuk şalı modelleri.


orgu koltuk sali modelleri 1



Yabancı bir sitede  burada http://crochetagain.wordpress.com/2012/08/12/mitered-granny-square-diagram/ görmüştüm bu modeli.Sonra resimlere bakarak motiflerin nasıl oluştuğunu keşfettim ve hemen işe koyuldum :)






orgu koltuk sali modelleri 2






Öncelikle istediğimiz renklerde örgü yumaklarımızı seçiyoruz.Ben bu renkleri çok beğendim.Hepsini farklı kombinasyonlarda bir araya getirdim.Yüz adet kare motif ördüm.Tabi bu biraz zaman aldı ama olsun bence çok keyifliydi.Sonra kare motifleri birbirine ekledim.Ekleme işi bitince etrafına örgüden kenar yaptım.






orgu koltuk sali modelleri 3


Veee işte koltuk şalımıızzz :)Ben çok beğendim tabi eşim de öyle.Şimdi salonumuzla ve koltuklarımızla uyumlu güzel bir şalımız oldu.Umarım siz de beğenirsiniz :)



Bu makale ile alakali daha detayli yazi inceleyebileceginiz degerli bir site : örgü koltuk şalı modelleri

No comments:

Post a Comment